20 nov. 2010

Kaos..

KAOS med stora bokstäver.. Ja de är det hos oss.. Köket o tvättstugan är i en enda röra. Och i vardagsrummet är det inte så mycket bättre.. Snälla André kom igår med alla paket som jag hade på DHL i Skellefteå.. Hade beställt 2 st plisterhyllor, och en steghylla.. Ska ha en plisterhylla i köket till mina kokböcker (samlar på kokböcker, varför vet jag inte.. Jag HATAR verkligen å laga mat) Den andra vet jag inte riktigt var jag ska ha, blir nog hallen eller vardagsrummet.. Igår fick Magnus ugnen installerad.. Så det blev inbakad kycklingfilé till middag. Och det var den godaste kycklingsfile´n jag har ätit, det var såå saftig.. Idag ska Magnus riva 3 st köksskåp och sätta upp den lilla bänkskivan, ska bli spännande å se hur bänkskivan kommer att se ut på plats.. Kaklet kommer tyvärr inte föränn 14 dec! Men den som väntar på någe gott... :) Tänkte sätta in en bild på hur köket ser ut nu i röran men besparar er alla denna bedrövelse :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar