22 maj 2011

Söndag, i trädgårdens tecken..

Några nya pallkragar
Pilträdet är på G..
Idag har vi varit ute i trädgården i stort hela dagen..
Det har rensats ogräs, tagit bort jordgubbsland, gödslas mm mm.
Har lagt ut några till pallkragar i landet. Längar att få så lite lök, sallad, potatis mm.
Tog med mej Sally på en löprunda i skogen men vips vände hon hem :)
Sprang igår oxå och det gick som en dans, lite tyngre gick det idag..
Till veckan blir det å springa mån, tis o tor..
Har fått upp flåset lite så nu är det himla kul o fara ut..
Vi har fått regn för några dagar sedan så nu börjar det växa.
Pilträden är på G och gräsmattan måste nog klippas till helgen..
Nu ska jag slänga mej på soffan, är helt slut och det känns som mina fötter brinner :(

1 kommentar:

  1. Åååh va fint du har det i din trädgård! Jag önskar att jag hade en trädgård också men jag bor i lägenhet.

    Här har det varit jättefint väder i helgen. Det är lite sämre idag. Tur att jag ska jobba.

    Ha en bra vecka!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera