15 juni 2011

Ett grattis-kort..

Har totalt scraptorka :(
Men fick en beställning på ett kort o tyvärr kunde jag inte säga nej..
Blev inte alls nöjd med kortet..
Ska då inte ens ta betalt för kortet..
Nu tror jag att jag ska packa ner alla scrap-grejjer i kartonger o lägga dom på vindan :(
Har totalt tappat all lust till att scrappa :(
Tycker det är jätte-tråkigt, vet ju hur kul det är ..
................
Är ledig idag och vädret är inte det bästa men det gör absolut ingenting :D
Kan inte vara i solen då får jag hemska utslag, ser inte klok ut :D
Så jag ska passa på å klippa lite runt buskar o så..

2 kommentarer:

  1. Usch så tråkigt! Men scraplusten kommer kanske tillbaka. Du är ju så duktig!

    SvaraRadera
  2. Va trist att du inte har scraplust! Men den kommer nog tillbaka ska du se. Jättesnyggt kort har du gjort!

    Ha det bra!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera