2 juni 2011

Helgens 2 do..

2 do listan är lååång.. Hoppas att vädret och kroppen vill samarbeta i helgen.. Ska göra en Tipsy pots hade jag tänkt, måste bara på affären å köpa några krukor :) Altanen ska oljas in och det ska renas ogräs (är väl det jag längtar till) och få rensa skallen lite :D Det är rena terapi att få ligga i rabatterna :D Sen är det en massa småsaker som ska göras.. Igår var jag på Arbetsförmedligen igen men nu ska jag inte behöva dit igen förrän i höst.. Innan AF var vi till lille Affe och hälsade på.. Det var riktigt trevligt :) Var på Coop Bygg och köpte färg till rumsbordet oxå, hoppas få måla det snart.. Men fick lite panik igår kväll.. Tänk om det inte blir bra!! Måste in på nätet å kolla rumsbord så man har nån backup :D Kan ju inte vara utan rumsbord! :) Nästa helg tar Angelika STUDENTEN! Ska göra smörgåstårtor och grädd-tårtor på torsdag.. Känner liiite stress.. Å inte vet jag vad jag ska ge i studentpresent heller :( Har köpt en Ziperall till henne sen har jag ingen aning.. Men det ordnar sig nog.. Hoppas jag.. :D

2 kommentarer:

  1. Det där såg intressant ut. Måste komma och titta när du byggt upp den :)

    SvaraRadera
  2. Johanna: Det får du absolut göra :)
    Den är ganska lätt att göra (tror jag)
    Ta en pinne av armeringsjärn och sen trä några krukor på den :)

    SvaraRadera