10 aug. 2011

En semester dag igen..


Har en semesterdag igen men vädret är inte det bästa men har mycket inne jag ska göra..


Ska sätta upp HOME-bokstäverna på väggen, fortsätta leta strykjärnet och ta hundarna på långprommis.. Hittar jag strykjärnet så har jag massor att stryka. Vill även börja sätta upp lite höstgardiner..
Det känns verkligen som höst nu.. Känns supermysigt men samtidigt har denna sommar gått så fort, fast man inte har haft nån sammanhängande semester.

Ska även till Tina idag och färga mina ögonfransar och till vårdcentralen och beställa en tid för provtagning.
Ska till Reumatologen nu i augusti, ska bli spännande med ny läkare..
Quinni far mest troligen hem till ranchen ikväll.. Kommer att bli tomt ett tag. Det har gått så bra mellan hon och Sally den senaste tiden. Men i lördags när vi kom hem från middagen i Boliden var det blod på golvet i vardagsrummet och Sally hade värsta jacket i ena örat :(
Kanske man ska ta å börja riva lite tapet idag? Längtar att tapetsera men samtidigt gruvar jag mej. Vet att jag blir så stressad av att ha det rörigt här hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar