4 juni 2012

Regn, regn och åter regn

Jösses vad man är less vädret.. Vill ju ha sol och framför allt värme..
Är sjukskriven en vecka till, längtar till jobbet nått fruktansvärt.
Värken i knä och höft har blivit lite bättre, nu kan jag då gå.
Huvudvärken är kvar men i en mindre omfattning, så jag ser ljuset :D
Sover några timmar varje natt, vilket är helt fantastiskt.. Känns som man varit in i den berömda väggen. Men nu känns det helt ok. Ska till läkaren nästa måndag och jag hoppas han låter mej gå på jobbet..

Igår blev jag baksugen (har inte bakat på 4 år), sambon tittade konstigt på mej och sa: Du har varit hemma för länge tror jag :D så vi får se om jag sätter igång ett bak idag´:)
Har bytt till lite somriga köksgardiner..
Köpt tyget på Tradera för en jättebillig peng..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar