22 juli 2012

Måla måla måla

Känns som jag ständigt håller i en pensel..
Har målat det ena med det andra..
Nu är 2 st extra-stolar klara och ska börja med dom 2 andra..
Har börjat så smått med renoveringen av tvättstugan..
Torkskåpet har vi kastat ut och flyttat ett skåp där torkskåpet stod..
Detta projekt ska jag pyssla med hela hösten, bara när jag känner för det :)
Så det kanske kommer att ta låååång tid, man vet aldrig..
Här kommmer några bilder på den ostädade tvättstugan..


Hoppas kunna fara till stan och köpa bänkskivor och väggfärg till veckan..
Färg till skåpdörrarna har jag redan så i veckan ska jag slipa och börja måla dom.. Även taket hoppas jag kunna måla i veckan.. Men som sagt man vet aldrig hur kroppen är från dag till dag..

Annars så jobbar jag och har en till två semesterdagar i veckan och det passar mej utmärkt. Denna sommar har ju inte varit bra vädermässigt.
På mornarna känns det som hösten är här redan..
Har just nu ett skov i mina hälar så jag kan knappt gå ibland :( riktigt jobbigt..

Nästa helg ska vi ha bröllopsmiddag för min bror och hans fru..
Ska ta fram partytältet och göra det riktigt mysigt..

Gick igenom en garderob i uthuset som jag har krukor i och hittade massor med julkrukor. Tog fram en sopsäck och hade tänkt slänga dom men så kom jag på att dom kan jag ju spraya :D
Dom blev riktigt fina :) Ska ta en bild på dom senare..

Ha en mysig söndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar