20 aug. 2012

Blöjtårta mm

Vi for till Arvidsjaur på fredagen, shoppade loss på DollarStore :)
Blev lite av varje som fick följa med hem, bla blockljus och ljushållare :)

På lördag for vi till Boliden då sambon skulle spela på hästar och jag var in i tygaffären för första gången och vilken mysig sådan :) Måste in där nästa gång oxå, ångrade att jag inte köpte löpare, hon hade löpare i så fina, härliga färger..
Köpte band till en blöjtårta. Har fått en beställning från en kompis..
Givetvis så var sprayfärgen slut så in på Statoil och köpte en flaska :)
Spayade lite när jag kom hem :)

På kvällen blev det mysmiddag med sambon på altan..

Men efter en stund kom det lite regn och tog bort värmen :(
Tur vi har tak på altanen :)

Nu har det börjat bli mörkt på kvällarna, det är så mysigt att tända massa ljus och kura i soffan med Sally (och sambo).. Nova är (tyvärr) ganska uppfostrad, hon ligger inte i soffan.. Tog tom några månader för hon att gå in i vardagsrummet när hon flyttade till oss..

Söndagen var inte så kul, kroppen var inte med på noterna..
Är så jä**a less denna ständiga värk här o där..
Varje kväll får jag så ont i fötterna att jag inte nästan kan gå..
Men följde pappa till Tage och köpte jordgubbar..

Hade lovat Angelika att göra lite jordgubbssylt till dom..
Blev 6 burkar god sylt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar